čtvrtek 14. listopadu 2013

1. - 14.11.2013


Ok, k banju jsem se ještě nedopracoval, resp. pořád nemám nervy na něj šáhnout. Tak jsem se rozhodl, že sem hodím aspoň nějákou kytaru, kytary má každej rád a podle mě je teda lehčí na ní hrát. Teda hrát...ono je to je ošemetné, nedám toho dohromady moc, ale pro moje účely to stačí. Nechci dávat na odiv neumětelství. Taky si nemyslim, že se budete před kámošema chlubit, že jste špatnej řidič, nebo nemehlo v posteli...případně kombinace. Raděj bych byl tedy dobrej instrumentalista než nadšenec, ale to si člověk nevybere. Krom toho to tu budu používat jako odkladiště hudebních nápadů, protože jsem za svůj život udělal (ne složil - taky mi přijde vtipný, když někdo vezme do ruky kytaru, zkouší za sebou tři tóny a pak vykládá, jak ty vole doma „skládal“ he hehe) pár desek...ale všechny je zapomněl. Zkoušel sem to nahrávat víc sofistikovaně, mám různý softwary a tak, ale...moc práce, jestli já mám něco dotáhnout musí to být jednoduchý na dřeň - jedna stopa, žádný komplikace. To se bohužel týče i zpěvu, né že bych to neuměl, naopak, považuju se za excelentního zpěváka, ale neumím to když hraju, říkám to pořád, jsem striktně single-tasking. A vůbec, když furt do někoho reju, že je nemehlo, je jenom fér dát ostatním munici, aby se do mě opřeli na nějáký jiný než osobní rovině – Support Lesbiens, Portless, Mandrage – jsem jenom váš.


1.


Žádné komentáře:

Okomentovat