úterý 10. prosince 2013

10.12.2013 - Girls Against Boys

Původně jsem měl v plánu napsat obsáhlej report z GvsB a Chokebore a ne že bych k tomu neměl co říct, hehe. Ale....došlo mi, že bych to psal vlastně jenom sám pro sebe, protože tam úplně všichni byli. A tím myslím úplně všichni, potkal jsem tam lidi, který jsem neviděl třeba 8 let (a vedle některých z nich jsem i močil!). To a skanzen triček kapel, který srr za ty léta dělali (no jo, kam jinam byste taky nosili tričko This Aint Vegas nebo Akimbo, aby lidi věděli co to znamená). Dalším důvodem proč se mi to nechce psát je bezbřehý nadšení mýho mikrosvěta. Byl to dobrej koncert, o tom žádná, ale už mě sere přeskakovat na twitteru ty kecy o tom, že sem zažil druhej příchod Krista. Nezažil, to bych si pamatoval. Rád si k věcem držím kritickej odstup, někdy snad až moc, ale v tomhle případě sem si jistej, že není potřeba už říct ani o slovo víc a rozhodně ne ode mě.

Žádné komentáře:

Okomentovat